هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دنیای مامانی

دختر زیبای من

1391/4/26 11:44
نویسنده : مامان
1,256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیبای من دختر نازنینم امروز سه شنبه 13/4/91 می خوایم نیم ساعت دیگه با هم بریم دکتر شما یکم مریضی و مامانی حالش گرفتست بریم دکتر ببینیم چی می گه خوشکل مامان . صبح ساعت 30/6 صبح بیدار شدی و هی نگاه من می کردی و می گفتی بوف قربونت برم دختر کوچولوی من خیلی دوست دارم  . قراره عصر با دوستای بابا پیمان بریم خارج شهر و خوش بگذرونیم خوشکل من خوب امروز دیگه حرفی ندارم زیاد ولی می سپارمت به خدای بزرگ عززززززززززززززززززززیییییییییییییییییییییییییزم . بوسسسسسسسسسسسسسس.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سینا
16 تیر 91 12:22
ای جان بوف بوف تو خاله جونی قربونت برم عسلی
عمه نگار
28 تیر 91 10:47
خدا قربونت برم كه مثل فرشته ها ميخوابي.آخه تو واقعا يه فرشته اي عزيزم.بوووسسسسسسسس


مرسی عمه نگار از نظرات خوبت ولی دیگه لطفا متلک ننداز لطفا بازم مرسی .