هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دنیای مامانی

مريضي هلن كوچولو

1391/11/7 10:18
نویسنده : مامان
663 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم يك چند روزي هست كه سرما خورده و من و باباش كلي براش ناراحت هستيمniniweblog.comروز چهارشنبه بردمت دكتر . اينقد گريه كردي پيش دكتر كه حتي نذاشتي قد و وزنتو بگيرن الهي قربونت برم كه اينقد ترسويي نفس مادر كه همه بهت مي گفتن كه به مامانش رفته از اين نظر . خلاصه وقتي از دكتر اومديم كلي برات دارو نوشت كه من سريعا شروع كردم داروها رو تا شما زودتر خوب بشي  niniweblog.comخدایا هيچ مادري هيچ موقع مريضي بچشو نبينه كه خيلي سخته ، وقتي سرفه مي كني وقتي آبريزش بيني داري انگار  ديگه نفس نمي تونم بكشم خدايا هر چي زودتر دخترم رو خوب كنniniweblog.comامروز شنبه كه از خواب بيدار شدي صدات كلا در نمي اومد كه خيلي دپرس شدم و ناراحت كه دختر كوچولوي عزيز مامان اينقد صداش گرفته و مريضه خدايا همه مريضها رو شفا بده و بعدش دختر كوچولوي منو . الهي آمين .دوست دارم دوباره خوب خوب بشی تا با هم دوباره بازی کنیم و شما باز شکلات که برات خوب نیست بخوری و ... .niniweblog.com اينم چند تا عكس از دختر مامانيniniweblog.com

 

 وقتی مریض میشدی و پزشک ازت میپرسید : بیماریت چیه ؟؟؟

  منتظر مادرت میشی ...

  و همیشه جواب دادن رو به اون میسپاری ...

 چرا که میدونی مادرت همون احساسی رو داره که تو داری ... 

 حتی از خودت بیشتر دردت رو احساس می کنه !!!

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان علي
8 بهمن 91 8:12
الهي چه خانومي
مامان پوریا
10 بهمن 91 17:52
الهی همیشه سالم باشی خوشکلم ، نبینم مریض باشی
عمه نگار
12 بهمن 91 8:39
خدا قربونت بشه عمه.چه خانومي شدي واسه خودت.نفستو بخورم من
مامان پوریا
13 بهمن 91 18:40