هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دنیای مامانی

کوچولوی مامانی

1391/10/18 8:05
نویسنده : مامان
510 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشكل مامان امروز دوشنبه 18/10/91  هست و ساعت 7:45 دقيقه صبحه. من امروز دخترم خيلي ناراحتم چون امروز صبح كه بيدار شدي كلي گريه كردي وniniweblog.comمي خواستي بغل من باشي الهي قربونت برم كه با تمام دلتنگي هات گذاشتمت و اومدم سر كارم . تو ماشين كه بودم و به سمت اداره مي اومدم همش فكر مي كردم كه چرا ما بايد صبح به اين زودي بيام سركار و شما كوچولوهاي خوشكل و ناز رو تنها بذاريم كه با گريه هاتون اعصاب آدم بهم بريزه كاش مي شد كنار تو دختر نازنينم مي بودم و در آغوشم مي گرفتمت تا احساس آرامش كني و لي خوب نمي شه سعي مي كنم زياد بهش فكر نكنم تا گريم نگيره ناراحتفقط دلم خوش هست كه بابا پيمان حداقل نيم ساعت پيشت هست تا احساس آرامش كني و همچنين پرستار خوبت كه بهش كلي اطمينان دارم كه خيلي مراقبت هست . خوب بگذريم عزيز مامان مي خوام از خاطرات ديشب خونه بابايي حسين بنويسم كه چقدر شما ماشااله دختر فهميده اي شدي . اينقد حركات و كارهاي بامزه اي مي كرديniniweblog.comديشب كه همه بهت مي خنديدن هر كاري بقيه مي كردن شما هم بايد انجام مي دادي هر چي بقيه مي خوردن شما هم بايد مي خوردي الهي قربونت برم فداي اون فضولي هات بشم خيلي دوست دارم انشاله خدا تو رو براي من و بابايي سالهاي سال نگه داره .خوب ديگه زياد حرف نمي زنم و فقط مي خوام هميشه خندان و سرحال ببينمت. ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پرستو
24 دی 91 11:47
سلام میشه به وبلاگ کودک من بروید و به شماره ی 15 رای دهید؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/
سینا وکیمیا
3 بهمن 91 21:31
غصه نخور مامانی مهربوندخمل خوشگلمون بزرگ میشه و همه اینا رو فراموش خواهی کردگلم