هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دنیای مامانی

شیطونک مامان

1391/11/15 9:37
نویسنده : مامان
643 بازدید
اشتراک گذاری

زیبای من سلام . چند روز مامانی تعطیل بود که حسابی کنار همدیگه خوش گذروندیمniniweblog.comاز مهمونی که داشتیم و به خوبی برگزار شد و ... دخترم جدیدا کارهای عجیب و غریبی می کنی و شیطونکهای بامزه ای می کنی که فقط باید قورتت داد من و بابایی عاشق فضولی هاتیم الهی قربونت برم من مادر.از این بگم که وقتی شکلات می بینی دیگه می خوای بال دربیاریniniweblog.comو یک کارهایی می کنی که باید ما بهت شکلاترو بدیم و هر جایی هم که می ریم بهت سریع شکلات می دن ای بابا من که دیگه عصبی می شم ، باشه اشکالی نداره تحمل می کنم چاره ای نیست من باز یواشکی ازت می گیرم و خودم می خورم . خوب عزیزم برات آرزوی سلامتی و تندرستی می کنم . دوست دارم دخترکم.niniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (0)