هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دنیای مامانی

اومدن خاله

1391/10/30 11:17
نویسنده : مامان
587 بازدید
اشتراک گذاری

با اومدن خاله هم تو دختر من خوشحال شدي و هم من . چند ماهي بود كه خواهرمو نديده بودم حسابي دلم تنگ شده بود براش . عصر سه شنبه ما دوره بوديم كه بابايي خاله رو از ترمينال آورد خونه و من هم خوشحال زودتر از همه بلند شدم كه برم ديدن خاله وقتي ديدمش كلي احوالپرسي و ... و شما هم تا خاله رو ديدي كلي ذوق كردي و خودتو انداختي تو بغل خاله و از اون به بعد هر كار كردم نيومدي بغل من اينقد به خاله ات چسبيده بودي كه انگار اون مامانته كه بعد بابا پيمان مي گفت ناراحت نشو خاله مي گن بوي مادر رو ميده تو اين چند روز اينقد باخاله ات بازي مي كني و سرگرمي كه وقتي اينقد خوشحال مي بينمت منم خوشحال مي شم حالا خاله كه تا اواسط هفته پيشمون هست تو هم سرگرمي با خاله جونت اميدوارم در اين چند روز باقي مونده بهتون خوش بگذره .ماچقلبنیشخند 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

عمه نگار
12 بهمن 91 8:41
خدااااااااااااااااااااااااااا.اين عكسو بهم ندادي نگار.زود زود ميخوام اينووووو