هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

دنیای مامانی

زندگی من

1391/4/26 11:35
نویسنده : مامان
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیبای من . امیدوارم حالت خوب خوب خوب باشه گلکم . دختر شیرین من این دو روز کلی با هم بازی و شادی کریدم اینقد با خاله نغمه صمیمی شده بودی که هر جا نغمه می رفت با چشات دنبالش می کردی و ذوق می کردی براش .عزیزم من دیروز به خاطر یک حادثه ناگوار خیلی حالم گرفته بود و لی درآغوش گرفتن تو و با بغل کردن تو انگار هیچ غمی نداشتم اصلا بدون تو عزیزم زندگی دیگه برام معنی خاصی نداره . خلاصه اینکه تا می ریم خونه بابایی حسین حوض آب می بینی هی می گی آپ آپ که شما رو می برن تو حوض آب و بازی می کنی و شادی می کنی دیشب مادرشوهر خاله نغمه آمده بود خونه مامان فاطی و با شما کلی بازی کردن و شما هم از خودت ذوق نشون می دادی و هی سوپ می خوردی و آب می خوردی و...... خلاصه اینکه این چند روز به من خوش گذشت عزیزم دیگه حرفی ندارم و تو عزیز دلمو به خدای بزرگ می سپارم . دوسسسسسسسسسست دارم نفسسسسسسسسسسسسسسسسسس من .

              

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمو مهدی
26 تیر 91 22:40
وای خدا جان که باز عشق عمو میگه آپ آپ الهی دورت بگردم عزیزم . تمام زندگی منو خاله نغمه توی عزیزم .از خدای مهربون می خوام همیشه مراقبت باشه تا زود بزرگ بشی خانم بشی .
عمه نگار
28 تیر 91 10:45
عزيزم كوچولوي من.به مامانت بگو يه خاطره هم از ما بنويسه.گرچه نيازي نيست مهم خودتي كه هيچي يادت نميره.زندگي من