هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

دنیای مامانی

همه زندگی مامان نگار

1391/6/16 10:33
نویسنده : مامان
467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر زیبا روی من هلن دوست داشتنی .ماچ

امروز پنج شنبه ١٦/٦/٩١ است ساعت ٩:٤٠ . برای شما دختر زیبا می خوام خاطره ای زیبا بنویسم . هلن جونم دیشب ما سه نفر با عمو نعیم و خاله نجمه و عمو احمد رفتیم باغ بهلگرد برای تفریح . اینقد با حال بود و بهت خوش گذشت که همه از ذوق کردن تو خوشحال می شدن . کلی برامون رقصیدی و شیرین کاری کردی . اینقد شیطونی کردی و نمک ریختی که حال کردی شیرین مامان . الهی قربون اون شیرین کاری هات برم ساعت ١ شب برگشتیم خونه .صبح هم که از ساعت ٦ هی بیدار میشی و نق می زدی فکر کنم یکم سرما خوردی مامان جونم خیلی ناراحت شدم حتی صبح از شدت ناراحتی صبحانه نتونستم بخورم .الهی هیچ موقع مریض نباشی عسلکم . امروز تو اداره خیلی پکرم برای دخترم خدا کنه زود خوب بشه صبح که بهت شربت دادم . خوب بگذریم مهم اینه که در کنار مامان و بابا سالم و سرحال هستی و دختر مامانی خودم شدی . خوب تو رو به خدای بزرگ می سپارم و برات آرزوی سلامتی می کنم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)