هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

دنیای مامانی

هلن باهوشمون

1391/7/25 8:10
نویسنده : مامان
559 بازدید
اشتراک گذاری

زیبای من سلام . امروز می خوام برات خاطره خوب دیروزتو بنویسم چشمک. دختر باهوش من اینقد ماشاله فهمیده و عاقل شدی که هر کاری که هر کسی بهت می گه سریع انجام می دی . دیروز مامان فاطی بهت یاد داده بود که سلام کنی شما هم دستای کوچولو و کپلتو می ذاشتی کنار گوشت و با ناز و ادا سلام می کردی الهی قربون اون ناز و کرشمت برم که اینقد نازی . عاشقتم دخترم اگه یک لحظه پیشم نباشی دیونه می شم خیلی دوست دارم نفس مامان . دیروز تا ساعت 6 بعدازظهر با هم دیگه تو خونه تنها بودیم می خواستم نماز بخونم که نمی ذاشتی و فقط گریه می کردی گریهو می خواستی بیای بغلم الهی فدات بشم بغلت کردم و اروم شدی خوشکل مامان. و بعد من حاضر شدم و با هم رفتیم بیرون .خلاصه عشقم خیلی دوست دارم و برات آرزوی بهترین ها را دارم. قلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

saba
24 مهر 91 12:56
سلام.میخواید عکستون رو در کمترین زمان با کمترین هزینه فتوشاپ کنید بیاید به وبلاگ من
مامان محمد فاضل
26 مهر 91 12:32
دوست دارم فرشته کوچولوی ناز
عمه نگار
30 مهر 91 13:30
جيگر طلاي عمهههههههههههههههو فدات بشم عزيزه دلم