هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دنیای مامانی

دختر خوب من

1391/10/2 23:03
نویسنده : مامان
533 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مي كنم به دختر خوب و كمكي مامانش .مي خوام از كمك كردن هات به مامانت بگم كه من چقدر دختر خوبي دارم خدا رو شكر . من و بابايي چهارشنبه مريض شده بوديم حالمون خيلي بد بود مخصوصا بابايي خدا كنه كه زودتر خوب بشه خيلي نگرانشم  شما هم با اون بچگيت هي بابايي رو بوس مي كني الهي قربونت برم .خلاصه پنج شنبه مامان فاطي اومد خونمون و براي ماغذا درست كرد دستش درد نكنه .خلاصه دختر كم شب جمعه رفتيم خونه بابا علي و يك جعبه شكلات برديم و كلي شما فضولي كردي و بعد براي عمه نگار كادوي شب چله اي برديم و كلي خوشحال شد و ذوق كرد از اونجا هم رفتيم خونه بابا حسين و شب اونجا خوابيديم و باز مامان فاطي كلي به ما رسيدگي كرد خلاصه تا شب شنبه اونجا بوديم و كلي بهمون خوش گذشت و رفتيم عصر با مامان فاطي كلي خريد كرديم و خيلي بهمون خوش گذشت دخترم . خدا را شكر كه زندگي خوب و راحتي به سه نفري مون دادي زندگي زيبا و آرام  با دخترمون. در آخر مي خوام براي سلامتي دخترم و شوهرم دعا كنم و از خدا بخوام كه هميشه سالم باشن و بگم كه خيلي دوستشون دارم.لبخندقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محراب و مليكا
2 دی 91 9:34
سلام ، ان شاء الله كه بهتر باشين ، دختر خيلي بابايي هستن ، ان شاء الله كه بهتر بشين ، از هلن عكس بزارين مخصوصا عكساي بزرگ كه بشه صورت ماهش رو بهتر ببينيم
سینا وکیمیا
2 دی 91 22:49
جیگرتو عسلک!قربون تو فرشته کوچولوی زیبا بشم خاله جون
مامان محمد فاضل
3 دی 91 8:24
ای خدا کم موی ناز م خاله جیگری کی بشه که موهات بلند بشه و مامان خوش سلیقت برات ببندتش
مامان سينا و كيميا
3 دی 91 8:34
فداي تو بشم با اون موهاي نازتعزيزدلم قربون اون بيسكويت خوردن تو جيگر بشم ووووووووووووووووووي


مرسي مهناز جونم. همراه هميشگي من


تكتم
3 دی 91 9:50
واي الهي خانمي خوشكل ماشاا...خيلي ملوس شده
خاله نغمه
9 دی 91 0:04
خاله جونی من .الهی فدای موهات بشم من.خیلی دلم برای هلن خوشکل و خانومی من تنگ شده.دلم میخواد مثل همیشه که میبینمت بغلت کنم و فشارت بدم و کلی بوست کنم.همیشه از خدا میخوام سالم و خندان باشی و فضولی کنی که من بخندم فدات بشم خاله جون.بوس
عمه نگار
30 دی 91 10:44
خدا قربونت بشم منكه تو همش بيسكويت ميخوري. كي بشه مامان و بابت نباشن من يه گاز از تو بگيرم كه تو دلم مونده قربون اون چشاي گردت بشم