هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دنیای مامانی

تولدم مبارک

1390/2/12 9:52
نویسنده : مامان
299 بازدید
اشتراک گذاری

صبح تولد مامانی عمو مهدی - خاله نغمه - دایی شهرام - خاله ساغر - خاله مریم و عمو محمود و صبا و خاله مهناز که برای من بستنی خرید و منو شرمنده کرد تو اداره برام تولد گرفت با خانم خاتمی دستشون درد نکنه . شب دهم اردیبهشت تولد مامان نگار بود که بابایی برای مامان کیک و گل خرید خونه بابا گنجی تولد مامان گرفتن خوش گذشت .

 

بابایی هم به مامان کادو داد مامان نسرین هم عمه نگار هم که گفت برات می خرم کادو رو بعدا. بعد منو بابا پیمان با هم عکس گرفتیم و بابایی گفت ان شا الله سال دیگه با نی نیمون سه تایی عکس بگیریم منم دستمو گذاشتم رو شکمم و بهت گفتم ان شاالله زودتر بدنیا بیای و سال دیگه سه تایی با هم تولد بگیریم عزیز من . ...♥ شکلک های شباهنگ Shabahang♥...

بعد کیک رو بردیم خونه بابا حسین و با خاله نرگس و خاله طاهره و بابابزرگ و مادر و مامان فاطی و بابا حسین کیک خوردیم و مامان فاطی هم به من کادو داد . اونا هم گفتند ان شاالله سال دیگه با خوشکل تپلی تون تولد بگیرین . خیلی خوشحالم که همه چی به سلامتی تموم شد مامانی دلش می خواهد تو رو زودتر ببینه هر روز برای سلامتی ات دعا و آیه الکرسی می خونم عزیزم . دوسسسسسسسسسسسسست دارم نفسم .بوس مامانی برای تو .Dolls Graphic #1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمد فاضل
7 خرداد 90 14:25
مرسی عزیزم تو همیشه به من لطف داری