هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دنیای مامانی

صدای سکسکه

1390/2/13 13:15
نویسنده : مامان
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانی . امیدوارم حالت خوب خوب باشه و مامانی تو رو اذیت نکرده باشه.امروز یک خاطره خیلی زیبا از تو برام پیش اومد . niniweblog.comامروز دستم گذاشته بودم روی شکمم داشتم تمرکز می کردم که یکدفعه یک صدای ظریف و خوشکل از تو شنیدم روی شکمم . خاله مهناز هم که دستشو گذاشت این صدا رو شنید یک صدا کوچولو مثل ضربان قلب . خیلی ذوق زده شدم با مهناز کلی خندیدیم . الهی مامانی فدات بشه که تو اینقد کوچولویی خوشکلم .زودتر بیاکه دیگه دل تو دلم نیست . خیلی دوست دارم عزیزم و می بوسمت تا خاطره زیبای دیگرLove You

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مهناز
13 اردیبهشت 90 13:38
قربونش بره خاله انشاالله زودتر بیای خاله جونو و مامانتو ذوق زده کنی گلم


دستت درد نکنه خاله مهناز جون که تو اینقدر منو درک می کنی
مامان ابوالفضل
13 اردیبهشت 90 17:52
الهییییییییییییییییییی هفته ی چندمی که اینطور جالب متوجه شدی؟