هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دنیای مامانی

مامان و بابا در انتظار یکی یکدونمون

1390/2/14 11:18
نویسنده : مامان
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل مامانی . امیدوارم حالت خوب خوب باشه . میخوام برات یک خاطره قشنگی بگم . دیروز ظهر که رفتم خونه به بابایی گفتم امروز سمت راست شکمم یک تکونهایی خورد که مهناز گفت صدای سکسکه اش است . بعد بابایی دستشو گذاشت روی شکمم و فهمید کلی ذوق زده شد و داشت حست می کرد عزیزم بعد برای همه تعریف کردیم از ذوقمون .  شکلک های شباهنگ Shabahangامیدوارم هر چی زودتر بیای و به زندگیمون معنای قشنگی بدی عزیزم دوست دارم دوست دارم دوست دارم مامانی عاشق تو ، تو رو مبوسه و به خدای مهربون می سپاره تا 5 ماه دیگه .شکلک های شباهنگ Shabahang

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دانیال عشق عمه رویا
14 اردیبهشت 90 12:24
سلام سلام
ای جانم خوبی مامانی عزیزم؟؟
قدم نورسیدتونو پیشاپیش بهت تبریک میگم خانومممممم
من که یه عمه هستم لذت میبرم ببین شما چه لذتی میبرید...خیلی مراقب خودت باش از کوچولومونم خیلی مراقبت کن بوس بوس

مرسی از این همه احساساتت عزیزم