هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

دنیای مامانی

فضول من

1391/4/26 11:32
نویسنده : مامان
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر کوچولوی من صبح زیبای تابستانی ات بخیر باشه

امروز یکشنبه 25/4/91 هست من و شما و زهرا خانوم امروز ساعت 7 صبح رفتیم آزمایشگاه برای آزمایش شما خوشکل مامان . خانم رعیت که کیسه رو وصل کرد شما دیگه .............. نفس طلایی من مامان خیلی خوشحال شدم که مامان معطل نکردی اینقد لنگ و پاچه زدی دست به کیسه زدی و وقتی می خواستن باز کنن کیسه رو اینقد خندیدی چون قلقلکت می یومد کلی خندیدیم بهت . بعد دوباره با زهرا خانوم برگشتیم خونه جات خالی که برقها هم رفته بود با یک مکافاتی شما هم بغل من بودی باز با اون دست دیگم چراغ موبایل روشن کردم که زهرا خانوم جلوی پاشو ببینه شما هم که هی ورجو وورجه می کردی تو بغلم مامان جونت . رسیدیم خونه بالاخره لباسهایت را درآوردیم و با هم کلی بازی کردیم بعد چایی ریختم و شما اومدی بغل من کمی شیر خوردی و سرحال شدی نفس مامان . بعد هم من امدم اداره و ساعت 9 زنگ زدم خواب بودی عشق مامان . فردا شب جواب آزمایشت آماده می شه ان شااله هیچ کارت نباشه مامان جونم حاضرم جونمو برات بدم ولی تو هیچ کارت نباشه عشقم نفسم عزیزم . دوست دارم دختر زیبای من .

                                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمو مهدی
26 تیر 91 22:35
الهی قربونه هلن جونم برم من که چقدر فضول شده .دلم خیلی خیلی واسش تنگ شده . دلم واسه خنده هاش هم خیلی تنگ شده . از طرف من محکم بوسش کنین و از خدا می خوام که هلن نفس هیچ کاریش نباشه و همیشه سالم و شیطون باشه .
عمه نگار
28 تیر 91 10:42
الهي قربونش بشه عمه.فضول من كه همش ميخواد آب بازي كنه يا در كمد منو باز كن.آخ خدا يه گاز ميخوام من.جووووونمممم
مامان سينا و كيميا
2 مرداد 91 12:24
قربون اون خنده هاي شيرينت عزيزم ماشاالله


مرسی خاله مهناز