هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دنیای مامانی

یادگارهای طلایی برای دختر عزیزم

1391/4/17 13:06
نویسنده : مامان
281 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم هلن  گلم زندگیت رو با چند نصیحت مادرانه شروع میکنم که حرف دل بیشتر مادران مهربان دنیاست .  این چند نصیحت رو به دختر گلم می کنم تا در زندگی آینده اش بدردش بخوره .!

یادگاری طلایی

 اول ) به آینده فکر کن ولی نگران آینده نباش و غصه آینده رو نخور.و بدون که آینده هر آدمی ماحصل کارهایست که اون آدم تو گذشته و حال انجام داده است .پس امیدوارم همیشه مراقب اخلاق و رفتار و کردار خود باشی .

 دوم ) شادی هایت را معطوف به بودن در کنار فرد خاص یا مکان خاصی نکن ... هر جایی که هستی  حس خوبی  داشته باش و با هر کسی که  هستی  نکات مثبتش را پیدا کن. و هر کسی را همانطور که هست بپذیر. تو میتوانی خودت را تغییر بدهی و بر روی دیگران تاثیر بگذاری ولی نمیتوانی کسی را تغییر بدهی .

سوم ) شاد باش . شاد باش . شاد باش . شاد باش . وقتی که تو شاد باشی شادمانی را به  عزیزان و دوستدارانت هدیه میدهی. درست عین خود من باش که همیشه و در همه حال رنجها و مشکلات نمیتوانند شادیهایم را ازم بگیرند . عزیز دلم شاد بودن باعث میشود که همیشه دوستداشتنی تر به نظر برسی .

  چهارم ) اگر خدا مسئولیتی رو بر دوش تو قرار داد حتما توانایی انجام اون کار رو در وجود تو دیده مطمئن باش  پیروزی از آن توست .

پنجم) جایگاهت رو در زندگی بشناس و در جایگاه خودت  و در هر سمتی  که هستی بهترین باش ...در جایگاه  یک  فرزند بهترین باش برای پدر و مادرت ...  در جایگاه یک  همسر بهترین باش برای  همسرت ...در جایگاه یک مادر بهترین باش برای فرزندت ... در کل خودت باش.

ششم )  مفهوم واقعی زندگی میدونی چیه ؟؟؟ من بهت میگم مفهوم واقعی زندگی اینه " لحظه ها را دریاب ...شاید این لحظه همان لحظه آخر باشد" دلم نمیخواهد اینو برات بگم اما هلن گلم بدون که ادمها هر کدام روزی به دنیا می آیند و روزی به جایگاه ابدی برمیگردند پس همیشه یادت باشد که از مرگ همه چه دوست و چه دشمن غم انگیز شوی و کمی به آخرت و مرگ هم فکر کنی و تا زنده ای از زندگیت لذت ببر .همیشه زنده و برقرار باشی عزیز جونم . ! 

 

 هیچوقت و در هیچ زمان این رو فراموش نکن که مامانت همیشه و در همه حال و تا رمقی داشته باشد پا به پای تو خواهد آمد و مثل فرشته ای نگهبان از تو مراقبت خواهد کرد . عزیز دلم هیچوقت تنهام نذار . این جمله آخر تو زندگیت خیلی مهمه . !!!!!!!!!و در آخر این رو بدون که آغوش گرم من همیشه و در همه حال بر روی تو عزیز دوست داشتنیم باز است برای گریه کردن و خالی کردن تو   .

زندگیت همیشه مثل رنگین کمان زیبا باشد           قربانت مادر مهربان و فداکارت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)