هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دنیای مامانی

هلن عزیز

1391/4/27 13:12
نویسنده : مامان
390 بازدید
اشتراک گذاری

زیبای من سلام امروز سه شنبه 27/4/91 است الان ساعت 8:20 دقیقه . عزیز دلم دیشب تا صبح بیدار بودی و مامان جونتو بیدار داشتی و فقط نق می زدی فکر کنم از دندونهات چون چند روزه که آب دهنت وای نمیسته . خوشکل مامان ولی من به عشق تو و به عشق نفسهای تو عزیزم همه چی رو تحمل می کنم امیدوارم که تنت سالم باشه مامانی من دیگه غصه چیز دیگه ای رو ندارم. دیشب رفتیم جواب آزمایشت گرفتیم با بابا پیمان جوابش خوب بود نزدیک بود از خوشحالی بال در بیارم بعد با بابایی رفتیم بیرون و گشتی زدیم بعد هم با خاله فهیمه و عمو الیاس رفتیم هتل کوهستان و اونجا بودیم . کلی خوش گذشت بعدش هم که آمدیم خونه و .... خلاصه دخترکم امیدوارم هر جا باشی عزیزم سالم و تندرست و در پناه حق تعالی باشی . دوست دارم . مادرت .نگار

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

lعمو مهدی
28 تیر 91 0:11
سلام جیگر عمو . قربونت برم من خدا رو شکر که جواب آزمایشت منفی بود عزیزم منو خاله نغمه کلی دعا کردیم و از خدا خواستیم که فرشته خوشکلمون همیشه سالم باشه . چرا دیشب نخوابیدی عزیزم ؟ الهی دورت بگردم که داری دندون در میاری وای خدا جان .من الان دارم خودمو میزنم از دسته تو اگه پیشت بودم کلی فشارت میدادم و بوست میکردم عزیزم . خیلی خیلی عاشقتم و ...
مرسی عمو مهدی و خاله نغمه عزیزم که به فکر هلن ما هستید ان شااله خدا به شما یک دختر خوشکل و مامانی بده که شما هم هر روز خوشحال و خندان باشید . دوستون دارم . نگار

مامان محمد فاضل
28 تیر 91 16:23
خوبی تنها دلیلی که تو بخاطرش میری بهشت و میشی مادر اینه
خانمم این روزا و تلاش صادقنت و نگهداری از امانت الهی اون میتونه خیلی نتیجه بخش باشه میدونم یه روزی همین نزیکی هاست میدونم
شاید توی یه لبخند دخملی
مرسی فاطمه جونم دستت درد نکنه از اینهمه احساسات تو

مامان سينا و كيميا
2 مرداد 91 12:23
فداي اون چشماي خوشگل !عزيزدلم چرا شيطوني ميكني؟ مامان طفلي گناه داره صبح اصلا نميتونست چشماشو باز كنه خانمي