هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دنیای مامانی

هلن شیطون

1391/4/31 11:14
نویسنده : مامان
925 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گل گلی من . مامان جونم  هر چی از خاطرات و بامزه بازی های شما بگم کم گفتم نازنین دخترم اینقد از خودت با نمک بازی در میاری و ... که دیگه نگو ونپرس دیشب رفتیم خونه دوست بابات آقای یوسفی اینقد خوش گذشت اونجا که نگو شما اینقد با عمو رضا ( مالکی ) رفیق شده بودی و بازی می کردی و خنده های خوشکلی می کردی که همه قربون صدقت می رفتن عزیز مادر حالا برای خاله نغمه یک عکس می ذارم ازت که ببینم می خواد چیکار کنه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمد فاضل
31 تیر 91 11:36
ممنون خانمی که به ما سرزدی
اینقدر عکسای خوشمل از دخملیت نذار


دستت شما هم درد نکنه فاطمه جون
مامان سينا و كيميا
2 مرداد 91 12:19
قربون تو دختر خوشگل برم من .خاله جون خدا حفظت كنه
عمو مهدی
2 مرداد 91 12:36
سلام خوشکل خاله و عمو مهدی. امروز خاله به جای عمو پیغام می نویسه.دلم برات تنگ شده هلن من امیدوارم یه فرصتی پیش بیاد دوباره ببینمت عزیزم. هرچی بزرگتر میشی ملوس تر میشی عشق من...ماشاالله بزنم به تخته... خاله جونی از راه دور میبوسمت و خیلی خیلی دوستت دارم
مرسی خاله نغمه مهربون و خواهر عزیزم خیلی من و هلن دوست داریم و هلن به تو خاله خوب و مهربون افتخار می کنه منم که خواهرتم عاشقانه دوست دارم و ازت تشکر می کنم که اینقد به فکر هلن من هستی .

مامان مهرزاد جان
6 شهریور 91 10:37
چه دخمل خوشکلی دارید اگه دوست داشتید سری هم به وب مهرزاد جان بزنید و براش یادگاری بنویسید خوشحال میشیم