هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

دنیای مامانی

مامان نگار و دخترم هلن

1391/6/6 10:32
نویسنده : مامان
853 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز دوشنبه ٦/٦/٩١ هست دیروز پیمان جون بعد از ١٥ روز از سفر خارج از کشورش اومد ما در طول این دو هفته خونه بابایی حسین بودیم با دخترم . دایی و خاله هلن هم اومدن و ما در این مدت زیاد تنها نبودیم چون خواهر و برادرم برو عد از مدتها دیده بودم خیلی خوشحال شده بودم دخترم هم که با دیدن روژینا یکزره حسودی می کرد و ما کلی بهش می خندیدیم اینقد هلن و روژینا در طول این مدت با هم آب بازی کردن تو حوض و بهشون خوش گذشت که هر چی بگم کم گفتم و منم خوشحال شدم که دخترم اینقد خوشحاله خدا رو شکر . خلاصه دیروز یکشنبه ٥/٦/٩١  رفتیم دنبال پیمان فرودگاه با دخترم هلن . به محض دیدن باباش تا ٥ دقیقه گریه می کرد و لی بعد که پیمان رو شناخت باهاش شروع کرد به بازی کردن تا رسیدیم خونه .پیمان اول رفت سراغ چمدانش هر چی آورده بود برای من و هلن آورده بود واییییییییی از لباس های هلن و من که چقدددددددددددددددر خوشکل بودن دستت درد نکنه پیمان جونم .بعد من و پیمان و هلن سه تایی صبحانه که خوردیم خوابیدیم تا ساعت ٣٠/١٢ . بعد نهار سفارش دادیم و سه تایی نهار خوردیم هلن که سر میز نهار خوابید دختر معصومم تا عصر که عصرونمونو خوردیم و آماده شدیم رفتیم خرید برای خونه و بعدش رفتیم خونه بابام تا ساعت ١٠ اونجا بودیم . خوب از خدای بزرگ می خوام که همسرم و دخترم رو برای من صحیح و سالم نگه داره و همیشه سه تاییمون در کنار هم شاد و خرم باشیم . خداحافظ .ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فامیل
10 شهریور 91 23:57
سلام آخیییییییی هلن رو از طرف من ببوس