هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

دنیای مامانی

دختر شیطون طلای مامان نگار

1391/7/21 23:00
نویسنده : مامان
477 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چهارشنبه ١٩/٧/٩١ هست و من دارم وبلاگ زیبای خودمو می نویسم . بعد از مدتها اومدم که از شیرین کاری هات بنویسم دخترکم اینقد شیطون شدی که همه از دستت به امانند ولی من و بابایی عاشق شیرین کاری ها و شیطنت بازی هات هستیم اگه یک روز که چی یک دقیقه ، یک ثانیه نباشی من و بابایی می میریم نفس من . دخترم یک چند وقتی هست که درگیر کارهای تولدت هستم و دارم مقدماتشو فراهم می کنم امیدوارم بتونم برای نازنینم یک جشن زیبا بر پا کنم . خوب تو رو بخدای بزرگ می سپارم و برات ارزوی خوشبختی و سعادت دارم . دوستدارت مامان نگاردل شکسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مهناز
22 مهر 91 10:55
فداي تو فرشته خوشگل برم چه ماه شدي ماشاالله


عمه نگار
30 مهر 91 13:31
خدا تاجتو بخورم من........................ عمه جون