هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دنیای مامانی

دختر کوچولوی شیطونم

1391/9/11 12:15
نویسنده : مامان
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکل مامانی . امروز شنبه ١١/٩/٩١ و من خیلی وقته که برای تو نازنینم خاطره ای ننوشتم چون دخترم هفته پیش مریض شدی خیلی وحشتناک بود چون من و بابایی دیگه داشتیم دق می کردیدم . من از یکشنبه تا پنج شنبه درگیر مریضی شما نازنینم بودم بعدش هم که تاسوعا و عاشورا بود و در گیر کارهای خودمون و ما حدود ٨ روز با هم بودیم خیلی با هم عادت کرده بودیم گوگولی مامان . روزی که می خواستم بیام اداره دق کردم چون خیلی بهت عادت کرده بودم دخترکم . برات اگه بخوام از خاطرات خوبت بنویسم یک دنیا حرفه . مامان فاطی و بابایی حسین با خاله و عمو مهدی رفتند با هم مشهد .دلم خیلی براشون تنگ شده و هر موقع که اسمشون جلوت می برم دنبالشون می گردی قربونت برم . ما چند وقته که می ریم خونه مامان نسرین و سرگرم هستیم اونجا. در آخر می خوام برات آرزوی موفقیت کنم و از خدای بزرگ برای تو نازنینم آرزوی سلامتی و سربلندی دارم . دوستتتتتتتتتتت داریم . مامان و بابا دل شکسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پوریا پهلوان کوچولوی مامان
12 آذر 91 10:49
سلام عزیزم وبلاگ زیبایی داری ، بهت تبریک میگم ، امیدوارم دخمل ناز و خوشکلت دیگه هیچ وقت مریض نشه
مامان سينا و كيميا
13 آذر 91 8:35
الهي قربونت برم عسلكنبينم ديگه مريض بشي مامان مهربونت توي اون مدت دق كرد گلم
تكتم
16 آذر 91 12:43
سلام عزيزم لطفا كن عكس جديد از دختر ناز مامانيت بزار
سینا وکیمیا
2 دی 91 22:53
ان شا الله دیگه هیچ وقت این فرشته قصه ما مریض نشه