هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دنیای مامانی

هلن لوس ماماني

1391/9/25 10:39
نویسنده : مامان
496 بازدید
اشتراک گذاری

زيباي من سلام امروز شنبه 25/9/91 هست و من دارم براي شما نازنينم خاطرات خوبت مي نويسم . دخترم مي خوام برات بگم از راه رفتنت كه دقيقا از چهارشنبه شب شروع به راه رفتن درست و درمون كردي اينقد همه ذوق كردن از اين موضوع مخصوصا من و بابا پيمان كه داشتيم بال در مياورديم اتفاقا هموم شبي بود كه مامان فاطي و بابايي حسين و دايي و خاله شما هم اومد بودن كه ما را كلي با اومدنشون ذوق زده كرده بودن خيلي دلم براي مامانم تنگ شده بود دوست دارم مامان جونم قلب . عزيزم اين شيرين كاري هاي روزانه تو رو وقتي مي بينم خيلي به خودم مي بالم هر روز كه مي گذره بزرگتر مي شي و خانوم تر مي شي بخدا خيلي خوشحال مي شم بعضي موقع ها به بابايي مي گم اين همون هلن كوچولوي خودمونه . دخترم اميدوارم كه هميشه شاهد رشد روز افزون تو نازنينم باشم .ديشب خونه بابا علي رفتيم عمتو كي ديدي بعد يكهفته اينقد ذوق كرده بودي كه بغل كسي ديگه نمي رفتي .عزيزم تو هميشه عزيز دل من و بابايي هستي و مي موني بدون كه مادري داري كه هميشه دوستت داره و تا پاي جون با تو هست . دوست دارم دخترم .ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فامیل
29 آذر 91 10:26
سلام عکسای هلن جون خیلی کوچولوئه
کاش یکمی واضحتر بود
مخصوصا اونی که روژینا هم کنارش هس[hr

ببخشيد شما
سینا وکیمیا
2 دی 91 22:51
مادر و پدر شدن یه موهبت الهیه،وقتی که میبینی پاره تنت داره جلوی چشمات رشد میکنه و بزرگ میشه هیچ حسی شیرینتر از این نمیتونه باشهامیدوارم سایه مامان و بابای مهربون دخترمون همیشه بالای سرش باشه
باران قلنبه
4 دی 91 16:58
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم اگر قبلا به کودک دیگری رای داه اید بازهم میتونید به باران من رای بدهید مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5