هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دنیای مامانی

جمع شدن عزیزم

1390/2/27 9:29
نویسنده : مامان
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی جونم امیدوارم حالت خوب خوب باشه و قلب کوچیکت همچنان در حال زدن باشه . یک خاطره خیلی خوب و بامزه می خوام برات تعریف کنم گلم دیروز مامانی رفته بود حموم یکدفعه آب داغ شد دیدم طرف راست شکمم سفت شد و حالت جمع شدن به خودش گرفت بعد که یهو آمدم اینطرف خوب شد الهی فدات بشششششششششششم که فکر کنم خودت جمع کردی عزیزم دوست داررررررررررررررم.بعد که به بابایی گفتم ، گفت : طفلی بچمو سوزوندی .کلی خندیدیم با بابایی نفس طلای مامان .اینو بدون که منو بابایی در انتظار دیدن تو هستیم و خیلی دوست داریم خدا نگهدارت کوچولوی من تا خاطره زیبای دیگر از تو . دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کیمیا و سینا
27 اردیبهشت 90 10:26
قربون نخودیمون برم مامان خانم لطف کن یه خورده بیشتر مواظب گلمون باش


مرسی خاله مهناز با احساس .قول میدم بیشتر مواظبش باشم. مرسی
مامان محراب
27 اردیبهشت 90 13:08
چه خاطره قشنگی ،


مرسی از همراهی تون با من
milad
28 اردیبهشت 90 12:54
سلام...
من به تازگی یه کتابچه مخصوص موبایل برای کسانی که مادر شدن یا میخوان مادر بشن طراحی کردم که میتونید از وبلاگم دانلود کنید و در گوشی موبایلتان نصب کنید و مطالعه کنید.(فکر کنم به درد شما بخورد)
توضیحات بیشتر رو توی وبلاگم دادم.
لطفا پس از دریافت به دوستان دیگر خود نیز این نرم افزار را معرفی کنید. مرسی
باشه



محمد فاضل
7 خرداد 90 14:22
خیلی جالب بود امید وارم مثل کوچیکی های من از آب نترسه و همش آب بازی کنه