هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دنیای مامانی

سلام به عزیز خوشگل مامانی نفسم

1390/3/5 12:27
نویسنده : مامان
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی جونم امیدوارم هر روز که می گذره حالت بهتر از دیروز باشه و در صحت و سلامت کامل بسر ببری عزیزم .niniweblog.comمی خوام برات از روز چهارشنبه 4/3/90 بگم که من با بابایی صبح ساعت

 30/8 رفتیم سونو که دکتر ساعت 9 اومد بعد من رفتم دراز کشیدم تا جنسیت عزیز دلمو بفهمم وای که چقدر لحظه زیبایی بود برای هر مادری این لحظه ها قشنگه .وقتی تو رو دیدم توی مانیتور کلی ذوق زده شدم جیگرم نفسم عمرم دستات پاهات سرت شکمت وای خدای منniniweblog.com بابات که دیدگه نگو داشت ذوق می کرد که منشی دکتر بهش گفت آقا یباین جلوتر ببینین هر کار کرد دکتر که جنسیت شما رو ببینه معلوم نشد چنان پاهاتو بهم چسبونده بودی که معلوم نشد جنسیتت عزیزم  خوب ما رو گذاشتی سرکار طلای مامان . دست از پا درازتر برگشتیم با بابایی اداره . دکتر گفت بیست روز دیگه مشخص   می شه . باز ساعت 30/3 بعدازظهر وقت دکتر داشتم رفتم سونومو نشون دادم فشار و..... گرفت بعد گفت برو روی تخت دراز بکش بعد دستگاه گذاشت روی شکمم که صدای قلبتو بشنوم .یکم که گذشت صدای قلب تو کوچولوی مامانی رو شنیدم وای که تا لحظه ای که بمیرم یادم نمیره این صدا جیگر مادر چقدر دست دارم niniweblog.comکلی خندیدیم تو مطب دکتر بابات هم که بیچاره اومده بود صدای قلبتو بشنوه که نتونست بیاد تواتاق ولی براش تعرف کردم کلی ذوق زده شد رفتیم برای همه تعریف کردیم که صدای قلب کوچولومو شنیدم و از سونو تو گفتم و ...... خیلی روز قشنگی برام بود بعدازظهر اینقدر گریه کردم برات باهات حرف زدم گفتم به مامانی قول بدی که هیچ موقع تنهاش نذاری گلکم شکلک های ِ هلن. این روز برای بابایی هم روز قشنگی بود از دیروز همش تو فکرتیم .حس مسئولیتم دو برابر شده بابایی نمذاره که من خم بشم همش کمکم می کنه لباسهام اتو می کنه و .... ولی بدون که خیلی دوست داریم خیلی دوست داریم عزیزم مامان نفسش می ره برای یک لحظه دیدن تو . می بوسمت زندگی مامان و باباniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محمد فاضل
7 خرداد 90 14:21
مرسی عزیزم . ان شاالله هر چی باشه سالم باشه

مامان کیمیا و سینا
10 خرداد 90 14:06
مرسی مهناز جون که اینقد منو درک می کنی و با من همفکری . ان شااله بدنیا بیاد از تو براش می گم. خیلی دوست دارم مهناز جون .