هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دنیای مامانی

حرکتهای ریزه ماهی

1390/3/21 9:13
نویسنده : مامان
289 بازدید
اشتراک گذاری

چشمکسلام عشق مامان . امروز اومدم که از یک خاطره بامزه تو تعریف کنم .امروز شنبه 21/3/90 است و شما 5 ماهتون است . امروز صبح که اومدم اداره روی صندلی نشسته بودم که متوجه حرکات ریز کوچولویی زیر شکمم شدم رفتم به خاله مهناز گفتم و گفت : حرکات خودشه ، نمی دونی که چه ذوقی کردم عزیز دلم . ان شااله که همیشه حکاتتو حس کنم خوشکل مامانی . دیشب هم که بابا پیمان از تو تعریف می کرد و با تو صحبت می کرد و با هم می گفتیم که با اومدن این بچه چقدر زندگیمون تغییر کرده نفسم دوست دارم. من و بابایی در زندگیمون از تاریخی که فهمیدیم تو رو باردارم داریم تلاش می کنیم برای یک زندگی خوب و عالی برای شما امیدمون و در آخر می خوام برات بگم که مامان و بابا خیلی دوست دارن و عاشقانه می پرستن شما رو . دوسسسسسسسسسسست دارم .بوسسسسسسسسسسسسسس.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

shahab
21 خرداد 90 9:46
مبارک باشه ما هفته ۳۴ هستیم و داریم این هفته رو میگذرونیم فقط خواستم بگم مثل برق و باد میگذره و به همین ماه میرسی و اونوقت تازه این حرکات جالب میشن وقتی خودش رو گوله میکنه یه گوشه و شکم مامانیش سفت میشه خیلی باحاله