هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دنیای مامانی

سلام به وروجک مامان و بابا

1390/4/4 9:35
نویسنده : مامان
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی به گرمی آفتاب به وروجک مامانی که همش شیطونی می کنه تو شکم مامانش .گفتم بعد از مدتها بیام و خاطره زیبای تکون خوردنهای تو رو بنویسم چند وقته که همش زیر شکمم فضولی می کنی و تکونهایی می خوری که دلم یکجوری میشه عزیزم .یادمه که یک روز یک تکون بدی خوردی که من جیغ کشیدم از درد که بابائیت اومد با شوخی با تو دعوا کرد که تو از بعدازظهر تا شب تکون نخوردی هر چی با تو حرف زدیم و منت تو رو کشیدیم اصلا محل ندادی و تکون نخوردی تا ساعت ٩ شب که آشتی کردی با ما کلی با بابایی خندیدیم و همینجور از بقیه تکون خوردنهات که اگه یک ذره خم بشم تکون میخوری با شدت که صاف بشم خیلی با مزه است این حرکات و من عاشق این حرکات و تکون خوردنهای تو هستم گلم بدون تو دنیای به این بزرگی و پر بچه تو برای من و بابایی تک هستی و عاشقانه دوست داریم و بی صبرانه منتظر آمدنت هستیمconnie_32.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد فاضل
4 تیر 90 10:38
معلوم نشد جنسش چیه
مامان کیمیا و سینا
4 تیر 90 14:07
مرسی مهناز جونم که اینقد خوبی. دوست دارم عزیزم واقعا مثل یک خواهر بودی برای در تمامی مراحل
ان شاءالله در تمامی مراحل زندگیت موفق و پایدار باشی.