هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دنیای مامانی

دخترم همه عشق مامانی و بابایی

1390/4/5 8:48
نویسنده : مامان
539 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گل مامانی و بابایی .دیروز شنبه ٤/٤/٩٠ من باتفاق مامان فاطی و خاله نغمه رفتم دکتر . وقتی داخل اتاق شدیم دکتر بعد از معاینات گفت دراز بکش تا صدای ضربان قلب نازنینتو بشنوی . من دراز کشیدم و دکتر با وسایلش اومد بعد خاله نغمه به دکتر گفت : می شه صدای قلبشو ضبط کنم ، خانم دکتر خندید گفت بیا اشکال نداره شروع کرد دستگاه به کار کردن و صدای قلب تو نازنینمو شنیدم وای خداااااااااای من داشتم عشق می کردم خاله نغمه کلی خندید و ذوق کرده بود بعد از معاینات دکتر گفت دیگه به سونو احتیاجی نداری اما اگر می خوای بدونی چیه جنسیتش می تونی بری سونو .با اصرار خاله نغمه و مامان فاطی رفتم سونو بعد دکتر بعد از کلی اینو و انور کردن گفت شما دختر داری شکلک های شباهنگ- I Love You داشتم بال درمی آوردم تا امدم بیرون خاله نغمه و مامان فاطی کلی خندیدن و خوشحال شدن بعدش سریع زنگ زدم به بابا پیمان داشت بال درمیآورد آخه بابایی عشق دختره کلی برای خودش ذوق کرده بود . شب که هر دو خونه رفتیم صدای ضربان قلبت و سونو رو نشون دادم همه خوشحال شدن . این یکی از بهترین و زیباترین خاطرات زندگیم بود که با بابا پیمان داشتیم می گفتیم صدای قلبتو بزاریم روی سی دی و ...... ولی بدون دخترم بهترین خاطره زندگیم هستی و من و بابایی هر دو عاشقانه تو رو دوست داریم و می پرستیمت و برای خوشبختی تو هر کاری می کنیم جیگررررررررررررررررررررررررررم . بوس بوس بوس دوست داریمممممممممممممممممم.به امید دیدار به موقع عشقم.Kiss Scraps and Graphics

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمانه عمه مهديار
5 تیر 90 9:01
مرسی عزیزم.برام دعا من
دانيال
13 تیر 90 11:18
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
دانيال
27 تیر 90 9:39
سلام خاله و مامان آينده مي تونم خواهش كنم به دانيال راي بديد متشكر مي شم مامان دن دني
دانيال
28 تیر 90 8:41
سلام خاله جون مي شه به من راي بدبد كدم 67 است . دوستون دارم دانيال