هلن کوچولوی مامانهلن کوچولوی مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دنیای مامانی

دختر شیطون من

1390/4/28 14:08
نویسنده : مامان
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی . دختر خوشکل خودم . می خوام برات از شیطونک بازیهایی که تو شکم مامانی می کنی برات بگم که چند وقته که اینقد لگد و. تکونهای بامزه ای می خوری که حتی لباسم تکون می خوره و با بابا پیمان کلی می خندیم .تاریخ ٢٣/٤/٩٠ رفتیم با بابا پیمان و مامان فاطی و بابایی رفتیم مشهد . اون روزها تکونهای تو عزیزم کم شده بود ولی همین که به خونه خاله نغمه می رسیدیم شروع می شد تکونهات .خاله نغمه هم که دستشو می ذاشت روی شکمم و حست می کرد و باهات صحبت می کرد و کلی ذوق می کرد . الهی قربون تو دختر خوشکلم برم که وقتی آهنگ شاد می ذاریم شروع می کنی به تکون خوردن عشق مامان طلایی. تازه روژینا هم هی دستشو می ذاشت روی شکمم و می گفت نی نی نازه الهی قربونش برم که اینقد مهربونه . من هر روز تکونهاتو حس می کنم و اگه یک روز تکونهات کم بشه من دق می کنم خودم و همه را هم دق می کنم که بابا پیمان هی می گه بابا جان روی ویبره که نیست چقدر تو حساسی .ولی عزیز دلم بدون که خیلی دوست دارم و بی صبرانه منتظر آمدن به موقع تو عشقم هستم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پریا
29 تیر 90 20:36
خاله ی خوبم اسم من پریا است به وبلاگم سر بزنین و منو به عنوان نی نی شگفت انگیز انتخاب کنید کد من 58 آدرس وبلاگم www.ghab-o-shishe.niniweblog.com ازتون خیلی ممنونم
مامان پریا
2 مرداد 90 22:20
با سلام خاله ی مهربون من مامان پریا هستم شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس http://ghab-o-shishe.niniweblog.com دعوت می کنم
مامان محمد فاضل
6 مرداد 90 8:54
سلام نگار جون از طرف خودم وپسر کوچولوم ورود ناز نازیتو توی آبان تبریک میگم خوبه پسرم با دخترت 3 سال تفاوت سنی دارند امید وارم خوشبخت بشن شوخی کردم مراقب خودت و کوچولوی نازت باش